BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. március 1., kedd

Tűzzománc

A tűzzománc nagyon érdekes technika. Még csak most ismertem meg, de teljesen beleszerelmesedtem. Az alábbi minták kristályokkal készültek. Még az ismerkedési fázisban, egyelőre a technika alakítja saját maga a mintákat, nem én :) Például, az alábbi gyűrűn önmagától egy teknősbéka jött létre, de én nem ezt a mintát szántam rá :) Amennyiben nem jól fogod meg a kristályt és nem jó helyre helyezed elsőre, akkor máris gondolkodhatsz egy új koncepcióban, mert nem igazán lehet belenyúlni :)
Mivel ehhez a technikához kemence szükségeltetik, és otthon érdekes módon nincs ilyenem, ki szeretném próbálni a hobbi zománcot is, mert az otthon, a sütőben is kiégethető.


Karkötők és füli




 
Ez a szép kékség anyukámé lesz


0 megjegyzés: